Nedenfor kan du læse om de forskellige gymnastikhold vi tilbyder i Særslev GF.
Bliv inspireret og se hvilket hold der passer til dine ønsker

For tilmelding til et af nedenstående hold -

Læs evt. tilmeldingsvejledningen :   Vejledning

Vi starter uge 36 2023 og har sidste træning (medmindre andet aftales med instruktøren)  uge 12 2024

De tre første træninger er gratis - kom og prøv om det er noget for dig :-)

Gymnastikudvalget i Særslev GF
Kontaktpersoner:

Forældre/barn 1-3 år:    Jeanette (20830438)
Minibanditter 3-4 år:      Dorthe (26851932)
Superbanditter 5-6år:     Dorthe (26851932)
Springbanditter 1.-2.kl:   Thea (28459153)
Mini junior mix 3.6.kl:      Denise (22790880)
Bodyfit:                           Thea (28459153)
Seniorer:                          Maibritt (28602022)
Nordfyns juniorhold:        Maria (29270092)
Frøkener og fruer:           Maibritt (28602022)

Salsation:                         Maria (29270092)

Dorthe, Thea, Jeanette, Maria, Denise og Maibritt

Her er holdet hvor du er aktiv sammen med dit barn.
Vi skal synge, danse og lege på redskaber.
Vi finder en masse redskaber frem, så vi kan udforske vores balance, højder og motorik.
Så er du klar på en aktiv time sammen med dit barn, så mød op:

Onsdage kl. 16:40 - 17:30 i gymnastiksalen på Særslev Skole.

Instruktør: Maria Nellemann Petersen (29270092)

Obs: Det er barnet der skal tilmeldes

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du lyst til at styrke dit barns motorik, så send ham eller hende til gymnastik på Minibanditterne.

Vi skal løbe, hoppe, kravle og trille – høre en masse god musik og lege sjove lege - uden mor/far - forældrene må meget gerne vente i omklædningsrummet imens vi træner.

Hver eneste gang finder vi en masse redskaber frem, og laver vilde, sjove og udfordrende opstillinger vi skal springe rundt på.

Vi skal lære mange af de grundlæggende øvelser, så vi kan blive seje til spring når vi bliver store.

Jeg er sikker på vi får det rigtig sjovt J

Tirsdage kl. 16.00-16.50 i gymnastiksalen på Særslev Skole.
Instruktør:  Maria (29270092) - Erik, Kristian, Filippa og Klara

Holdet for de store i børnehaven og børn fra 0. klasse.

Vi skal løbe, lege, kravle, springe, svinge og have gang i alle redskaberne i gymnastiksalen.
Vi skal bruge masser af energi, prøve nye spring på sjove redskabsopstillinger, og lege sjove lege.

Vi glæder os helt vildt :-)

Tirsdage kl. 17.00-17.50 i gymnastiksalen på Særslev Skole.
Instruktør:  Maria (2927 0092) - Frida, Filippa, Klara og Jonathan

Her hos Springbanditterne sker der en masse
Vi hygger, leger og så springer vi selvfølgelig en masse.
Vi øver også gymnastikserier, som vi skal vise til opvisningen, alle kan være med - også dem der ikke har prøvet det før.
Så er du klar til en time med fuld fart og sjove spring, så er det vores hold du skal gå på!

Mandage kl. 18.00-19.15 i NFE hallen ved Nordfyns Efterskole.

Instruktører og hjælpere:  Maibritt (2860 2022), Frida, Jonathan, Lilli og Rikke

Kom og se om holdet er noget for dig - de første 3 gange er gratis prøveaftener :-)

Vi ses i NFE-hallen

Tirsdage kl. 18.00-19.30 i NFE-hallen, ved Nordfyns Efterskole.

Instruktører: Rikke (23887525), Line, Mogens og Jeppe

Mandag kl. 19:15 - 20:15 i gymnastiksalen på Særslev Skole.

Holdet for dig som gerne vil styrke din krop - der er plads til både mænd og damer :-)

Instruktør:  Birgit Ussing

Salsation NYT NYT NYT - Kom og prøv - de 3 første gange er prøveaftener :-)

Salsation er for alle der godt kan lide at bevæge sig til musik.

Man behøver ikke være god til at danse, bare man har lysten, så kommer det andet ;-)

Salsation er en blanding af salsa og sensation.
Salsa som er spansk for sovs, som er et mix af forskellig genre af musik og kultur.
Sensation er følelsen af musikken og af at leve sig ind i den gennem kropslig udfoldelse.

Se mere om salsation her: www.salsationfitness.com/en

Onsdag kl. 19:00 - 20:00 i gymnastiksalen på Særslev Skole.

Kom og prøv og SALSATION er noget for dig

Instruktør:  Anna Sofie Hindse (4234 2129)

Tirsdag formiddag sker igen noget på Asylet!
Der er gymnastik for seniorer M/K!
Vi får gang i musklerne - ikke mindst lattermusklerne - får pulsen op og har det sjovt og hyggeligt.
Vi bruger forskellige små redskaber, så som bolde - elastikker - sten - luftpuder, samt stole.
Efter en times gymnastik drikker vi en lille glad kop kaffe og synger et par sange.

Vi ses - Lise

Tirsdage kl. 9.30-11.00 på Asylet, Hemmerslev 22, Særslev

Instruktør: Lise (26634313)

Frøkener & Fruer

Opvisningshold

Er du til sjov, rytmer og sved på panden?
Og har du gået til gymnastik før?
Så er dette hold nok noget for dig:-)
Vi træner hele sæsonen på at komme i form, hvor ikke mindst lattermusklerne skal røres.
Vi ligger vægt på grundtræning, styrke og koordination, så der er udfordringer til alle!

Gennem hele sæsonen træner vi hen mod forårets opvisninger, hvor håndredskaber, smil på læben og vores funky moves skal vises frem.

Vi skal ud i de fynske haller og lave omkring 6 opvisninger.

Her på holdet er der plads til den travle familiemor, single pigen, karrierekvinden og hvem der ellers måtte have lyst til sjov gymnastik.
Vi glæder os til at se dig.

Dette hold er et samarbejde mellem Særslev Gymnastikforening og Søndersø Gymnastikforening

Mandage kl. 19.30-21.30 på Nordfyns Gymnasium i Søndersø

Instruktører: Maria Petersen (2927 0092), Tina Beck Brems (5178 8863) og Stine Kringlum (2815 1213)

TILMELDING TIL FRØKENER & FRUER  SKAL SKE PÅ SØNDERSØ GFs HJEMMESIDE

Nordfyns Juniorhold (fra 6.-9. kl.)

Drenge:
Torsdag kl. 17:30 - 19:30

Pigespring:
Torsdag kl. 18:00 - 20:00

Rytme:
Torsdag kl. 18:00 - 19.30

Kontaktperson fra Særslev GF:  Maria - tlf.: 2927 0092

Se mere på Søndersø GF`s  hjemmeside  http://www.sonderso-gf.dk/Nordfyns-Juniorhold, hvor du også melder til.