Det er fedt at være frivillig.

Hvorfor: Frivillige sammen med andre giver et ekstra plus. Vil du være med til at sætte dit præg på Særslev GF, og være en del af fællesskabet i nærområdet?

Hvad: Vi søger altid nye frivillige til at bage boller, kage, give en hånd med til sportsugen uge 25, være hjælpeinstruktør mv.

Hvordan: Kontakt styregruppen, hvis du vil være frivillig eller opdatere din profil
Aktivitetsformand: Maria Nellemann Petersen 29270092
Økonomiformand: Monika Frick 26362671
Sekretær: Winnie Sommer 20815639

Opdatering af din profil: Når man har oprettet en profil ved Særslev GF vil det være en stor hjælp for os, hvis du vil opdatere (rette evt. adresse, telefonnummer, mail mv.) din profil og meget gerne sætte flueben i "jeg vil være frivillig". Ved opdatering af profil skal du huske at klikke på den grønne bjælke nederst på siden "opdatèr profil".

Når Foreningen har brug for frivillige, har vi mulighed for at printe en liste med tilmeldte frivillige og du vil så evt. blive kontaktet af èn af vores tovholdere/udvalgsmedlemmer.

"Tilmeldingen" er selvfølgelig ikke bindende ;-)