Vejledning med fotos  ;-)

Sådan tilmelder du dig

Det er meget vigtigt, at du tilmelder den rette person til den oprettede profil. Det betyder, at hver person som tilmeldes et hold, skal have oprettet en profil. Oplysningerne er personlige og du skal selv huske at opdatere denne ved ændringer.

1.  Klik på Holdtilmelding, find det hold (klik på det) som du ønsker at tilmelde dig/dit barn.

2.  Klik på prisen.

3.  Hvis personen ikke allerede er oprettet, skal der oprettes en profil på holddeltageren (f.eks. dit barn), navn, adr., fødselsdato mm.  Brug gerne samme e-mailadresse til hele familien.

4.  Betal med Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Debit, Diners og Eurocard med flere. Der kan kun betales for en deltager ad gangen. Særslev GF benytter Klub Modul til at administrere tilmeldinger/betalinger.

5.  Du modtager en mail når du har oprettet profil og ligeledes en mail som kvittering for din betaling og optagelse på holdet.

HVIS  du ikke har dankort eller netbank, er det også muligt at indbetale direkte på vores konto. Nordfyns Bank: Reg. nr. 6860  Konto nr 1031765.

På indbetalingen er det meget vigtigt at påføre både gymnastens navn og hold nr. i "meddelelse til modtager". Du skal huske oprette profil på hjemmesiden under alle omstændigheder. Når kassereren ser indbetalingen på bankkontoen, sættes deltageren på det hold, som er anført.

Medlemmer i Særslev GF betaler ikke gebyr til Nordfyns Bank i Søndersø. Husk selv at sige det og bed også om at få skrevet navn og hold i meddelelsesfeltet.

Du kan evt. give instruktøren kvitteringen og bede hende/ham om at give besked til kassereren om tilmeldingen. Dette gælder især for dig som tilmelder dig sidst på året.

HAR DU GLEMT DIN KODE:  Klik på "glemt kode" - skriv din e-mail adresse og du får din kode tilsendt.

Har du glemt din kode OG fået ny e-mail adr.:    Ring eller skriv til Denise for ændring - e-mailadressen ændres til den nye og koden tilsendes

Ved tvivl, er du meget velkommen til at kontakte Denise på

Tlf.: 22 79 08 80 eller mail.:  d_niser@hotmail.com